Póréban, feketeerdei sonkában sült kecskesajt



Tegnap vacsorára készült ez a finomság és megdöbbentően rövid idő alatt fogyott el, ezúttal fotó nélkül maradtunk...
A hozzávalók:

20 dkg kecskesajt
1 póréhagyma
30 dkg feketeerdei sonka
néhány levél friss bazsalikom
kevés olivaolaj

Csinos, majd egy arasznyi, henger formájú kecskesajtot sikerült szerezni, gondoltam becsomagolom. A pórét hosszában bemetszettem, néhány réteget lehántottam, majd lobogó forró vízben pár perc alatt puhára főztem. Érdemes odafigyelni, hogy tényleg megfőjön, egyébként bajos lesz a felszeletelés. A sonkaszeleteket kis fedésben egymásra rétegeztem úgy, hogy kb. 25 cm-s négyzetet alakítson ki. Erre fektettem a főtt pórérétegeket és a tetejére a sajtot. A pórét és a sonkát szorosan rátekertem, majd egy tűzálló tálba téve pár ágacska görög bazsalikomot tettem rá és egy kevés olajjal megkentem. Melléraktam pár szem koktélparadicsomot, így a köret is megvolt. 170 C-ra előmelegített sütőben úgy 20 percet sült. Kicsit hülni hagytam, majd egy nagyob éles késsel kétujjnyi szeletekre vágtam. A sült paradicsommal és friss kenyérrel remek vacsora volt.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya