Itt járt a Mikulás és díjat hozott



Nyári Mikulás volt (tudtátok egyébként, hogy Ausztráliában júliusban is ünneplik a Karácsonyt - munkahelyeken és az üzletekben legalább is - ha már egyszer akkor van "hideg" tél?), KicsiVú eresztette útjára, puttonyában a Kreatív Blogger díjjal. Köszönöm szépen! :-)
Továbbadni egyre nehezebb, ahogy látom, lassan körbe ér és egyébként is, a kreatív alkotás csak-csak mindannyiunkra igaz. Kinek szavaiért, kinek fotóiért, kinek kísérletező receptjeiért, kinek meg csak úgy minden egyéb miatt.
Bajban is vagyok egy kicsit, nem tudom ki kapta már meg, no meg abban sem vagyok biztos, hogy akinek szánom továbbadja.



A szabályok a régiek:
-kiteszem a logót
-belinkelem a személyt, akitől kaptam
-megnevezek öt blogot
-be is linkelem őket
-üzenetet hagyok nekik.


Akkor íme az én listám:
Konyhaügyek:
Latsia, akinek görög ételekkel tarkított étlapja már nagyon régóta tetszik
ViMiZo
, akinek gasztro gyűjteményéért minden tiszteletem
Súlyvesztőhely alkotóinak, akik talán épp elérték az ideális bikiniméretet, s szabadságon vannak, de tél és plusz kilók lesznek idén is, így örökké aktuálisak maradnak

Családosok:
Pohlyék, akik napi nevetőbonbonként jelennek meg az rss ládámban nap, mint nap. Pohly apuka és anyuka remek irásai az AnyApaságól és az ikres lét mindennapairól, már eleve roppant élvezetesek, de ha mindez nem lenne elég, két csodacsajszi mászkál, gügyög, mit gügyög, maholnap beszél a mellékelt videókon

Alvóblog:
Van egy blog még, a Kecskesajt blog. Nem tudom, hogy miért hallgat ennyire, lehet, hogy sajtügyi nagyüzem van? Remélem nem vesztek el...
, élveztem nagyon az írásaikat kecskékről, sajtról, a jó kis receptekről nem is beszélve.

Már csak egy feladatom maradt...

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

vimizo írta...

Köszönöm szépen, megtisztelsz!
Újabb erőt adtál hogy folytassam tovább:)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya