Bazsalikomos cukkinikrémleves



Egy rendkívűl egyszerű krémleves a Gourmet júliusi számából, mindenféle sűrítőanyag nélkül, csak hagymából, cukkiniből és bazsalikomból.

Hozzávalók 3 adaghoz:
1 nagyobb zsenge cukkini (vagy 3-4 saláta cukkini)
1 közepes fej vöröshagyma
1 duci gerezd fokhagyma
3-4 ág bazsalikom
olivaolaj
só, bors

A cukkinit meghámoztam, majd kisebb kockákra vágtam. Egy közepes fej hagymát és egy nagy gerezd fokhagymát felaprítottam, majd olivaolajon üvegesre pároltam. Hozzáadtam a felkockázott cukkinit egy teáskanálnyi sóval és kb. 5 percig pároltam. Ekkor felöntöttem 2 bögre vízzel és mérsékelt hőn 15 percig főztem. Mikor megfőtt 1 nagy marék bazsalikomlevéllel együtt pürésítettem, majd sóval, borssal ízesítettem. Csodálatos.

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

Latsia írta...

Szia, gurítottam Hzzád az üveggolyókat, ugye elkapod?;O)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya