Golyók



Ide értek. Napok óta nem olvastam mások golyóiról, mert valahogy úgy gondoltam ide is gurul majd egy és ne befolyásolnak mások gondolatai. Latsiáé talált meg, köszönöm. Azért nem is volt könnyű, két napig kotlottam rajta. Nekem nem volt, így emlékszem. Irigykedve néztem a suliban H. Beáét, neki volt, sok. Ki nem kapta még el? Füge? Eszter? Dolce Vita?


A - Ajna, anya (enyém, én, de hogy már a húgom is az, megdöbbentő...), akarat
Á - álom,
B - boldog
C- célok
Cs - család
D - Dádi
Dz -
Dzs - Dzsin-dzsin-dzsingiszkán, gyerekkorom meghatározó nótája, pontos szövegismeret nélkül
E - eleven, energia (egyenlő a lánykánkkal)
É - élet, étel
F - figyelem, fotózás
G - Gandalf
GY - gyerekeim
H - ház, hit (merthogy hiszek a pasiban, aki nekem házat álmodik)
I - idő (mostanában egészen furcsa mértékegységekben mérem, pl. K-vitamin beadásban)
í - írás
J - játék
K - könyv, könnyű (kinek kell az, ami könnyen elérhető?)
L - lélek, levegő(én csak szusznak hívom, s amikor csak lehet szusz nyitott ablakon ömlik be a tereinkbe)
M - mama (én sajnos nem nagyon ismertem őket, remélem az én gyerkőceim sokáig nagyiznak majd)
N - Napocska (ragyogás, ott fent és itt-ott belül)
NY - nyugalom
O - otthon
Ó - óra (ha már idő...)
Ö - öröm
Ő - Ők
P - papa (ld.mama), piac (már a lánykánk is imád járni, bár igaz, nála ez egy a galambkergetéssel és a műanyagárus csuda gyöngyfüggönyeinek gyöngyörgetésével)
Q - Quentin Tarantino (mintha valakinél olvastam volna már...)
R - repülés, imádom
S - só, kell mindenhez
SZ - szerelem, születés
T - társ, testvér, tudás (három alappillére az életemnek, hol egyik, hol másik volt fontosabb)
TY - rekettye (bocs, azt hiszem megyek kávétfőzni)
U - unalom, utazás (előbbit nem ismerem, utóbbi nagyon hiányzik)
Ú - út
Ü - üres (félig üres nem létezik, csak félig teli)
Ű - Űz (engem, a kiváncsiság, folyton, mindenfelé)
V - vakvágány (előfordult, s nyilván lesz még)
W - Walt Disney jutott eszembe, szeretem a régi meséit
X -
Y -
Z - zene
ZS - Zsuzsi (a húgom)

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya