Mediterrán Käsespätzle



Nyári zöldségdömping lévén kicsit feltúrbóztam a Käsespätzlet. Az alaprecept szerinti Spätzlet baconnel, padlizsánnal, cukkinival, piros húsú paprikával és olajbogyóval dúsítottam. Mellé kovászos uborkát ettünk.

4 fő részére:
Alap
Spätzle plusz még
1 nagy fej vöröshagyma
10 dkg bacon
1 közepes padlizsán
2 kisebb cukkini
1 piroshúsú paprika
2 marék olajbogyó
só, bors

Az előző recept szerint elkészítettem a
Spätzlet. Eközben a hagymákat kevés olajon sóval aranybarnára sütöttem, majd félretettem. A maradék olajon megpirítottam a cukkinit és a csíkokra vágott bacont, kicsit borsoztam, majd hirtelen megsütöttem a padlizsánt és a paprikát is. Az egészet összekevertem, belekevertem az alaprecept szerinti sajt felét, végül a tetejét megszórtam maradék sajttal. 180 C-on kb. 15-20 percet sült.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya