Ismét egy gyors vacsi?



Vagy ebéd? Merthogy mi ebédre ettük. Az előkészítés 10 perc, főzési idő 15 perc, elfogyasztási idő 5 perc. Azt gondoltam, hogy majd adok neki valami hangzatos olasz címet, de nem tudok. Olaszul főző bloggerinák help, plíííííz! Merthogy nem tudom, a laskagombának mi a becses talján neve?
Szélesmetélt citromos, petrezselymes laskagombával, parmezánnal

Egy-két szép nagy csokor laskagomba, lehetőleg kisebb gombákkal
3 ek reszelt parmezán
só, bors
1 citrom héja reszelve
1 csokor friss petrezselyem finomra vágva,
olivaolaj
szélesmetélt

A gombákat levágtam a tönkjükről, a nagyobb gombákat hosszában ketté téptem. Rászórtam a reszelt parmezánt, egy kevés sót, borsot, a citrom héját, 1 kanál finomra metélt petreselymet és meglocsoltam olivaolajjal, alaposan átkevertem. Sütőben, grillfokozaton 15 perc alatt pirosra sütöttem. A kész gombát kifőtt szélesmetélttel összekevertem, majd kapott még egy nagy adag friss petrezselymet és frissen őrölt borsot.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya