A ropogós csodakenyér :-)



Tegnap este hazaérve gyorsan felmértem hogy is állunk kenyérügyben. Elég szegényes lett a végeredmény. Miután viszont a kis hidegfrontocskának köszönhetően a lakás hősmérséklete sütésre alkalmassá vált gondoltam kipróbálom a sokatok által már kipróbált dagasztás nélküli kenyeret. Én t3v oldalán találtam rá. Gyorsan mértem, kutyultam, majd mint aki jól végezte dolgát nagy Mi is lett Harry Potter sorsa a 7. könyvben? vadászatba kezdtem. Ma reggelre a kenyérke tésztám tényleg csodásan megkelt, és már Harry Potterről is tudok mindent, így annak rendje és módja szerint hajtogattam, pihentettem, majd megsütöttem az igazán lágy tésztát. Bevallom tartottam ettől a 250 foktol, nem is mertem, csak 230-t használni, no meg riadtan figyeltem ez enyhén elszineződő jénai edényem is. De nem lett semmi baj, kenyérke megsült, íme, és csudafinom és végre ropogós!!! Kicsicsajjal nemrég majszoltunk el egy szeletet uzsira, tőkehalmájjal. Nyami!

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugye, hogy ugye? :) A másik finom fehér kenyér a virslis buci tésztájából lesz (E.Margit oldalán a recept).

Hp-t egyébként már én is kivégeztem :) A quiche receptet be fogom tenni a fehérjésekhez, a kommentekkel érthetőbb lett.

Copyright @ 2007-2009 lilahangya