Gnocchi grillezett zöldségekkel




Nagy fagyigyártásban vagyok ma, kissé megcsappant a fagyisdobozok száma a fagyasztóban, ideje pótolni. Ez viszont azzal jár, hogy valami sitty-sutty kaját kell összedobni délben, ami Kicsicsajnak is ízlik és mi is szeretjük. Egyik ilyen gyors segítségem a gnocchi. Bevallom, még nem készítettem S.K., nyilván ennek is eljön az ideje, de van egy típus, a hűtőpultokon mindig ott csücsül és mindhárman igazán szeretjük. Ezúttal mindenféle felkockázott zöldséget (paradicsomot, lilahagymát, fokhagymát, padlizsánt) grilleztem mellé egy kis sóval, olivaolajjal, majd összekevertem a kettőt és meghintettem friss bazsalikommal. Ennyi, 20 perc alatt kész is volt :-)

Hasonló alapanyagokból

2 megjegyzés:

Dolce Vita írta...

Érdemes 1x kipróbálni a házit, macerásabb, de sokkal jobb. : )
Néztem a profilodat és az ételeidet, nagyon hasonló dolgokat szeretünk. Csak én Nikon párti vagyok. : ))))))

Névtelen írta...

Pár napja készítettem én is gnocchit, mint Dolcevita, hamarosan azt is felteszem, ha lemegy a hőhullám:-) Tényleg sokkal jobb, mint akármelyik házinak mondott bolti.

Copyright @ 2007-2009 lilahangya