Mandarinos túrófagyi mandarin-karamellszósszal




Múltkorról megmaradt egy fél adag mandarinos karamellszósz. Mandarinos, illetve tangerinos túrófagyi lett a párja. Nem okozott csalódást...

Hozzávalók (kb. 400 ml-hez):
250 g túró
1 nagy mandarin leve
1 nagy mandarin húsa
2 tk finomra őrölt kandírozott citromhéj
1 tk durvára őrölt kandírozott mandarinhéj
ízlés szerint cukor
kevés mandarinos karamellszósz
néhány mentalevélke vagy citromfű a tálaláshoz

A mandarint gerezdjeire szedtem, a fehér hártyákból kiszedegettem a húst. A másik mandarint pedig kifacsartam. A kandírozott citromhéjat kevés cukorral porrá őröltem, a mandarint durvábbra daráltam. A túrót a maradék cukorral, mandarin darabkákkal, mandarin levével simára turmixoltam, majd belekevertem a darált citrushéjakat. Fagyi gépben fagyasztottam. Tálaláskor a gombócokat meglocsoltam kevés karamellszósszal és néhány levélke friss mentát adtam mellé.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya