Cápaharcsa filé gyömbéres bundában édes chiliszószos mascarponéval




Ismét egy pangasius, akarom mondani cápaharcsa étel. Ezúttal bundázva, gyömbéresen. Hozzá édes chiliszósszal kevertem ki pár kanálnyi mascarponét, igazán remek páros lett. Kísérőnek pedig roppanósra pirított zöldségeket adtam. Gyorsabban elfogyott, mint ahogy készült, márpedig gyors vacsi, ez is!

Hozzávalók:
3 nagy tenyérnyi cápaharcsa filé
2 tojás
kukoricaliszt
2 tk friss, reszelt gyömbér
4 ek mascarpone
3 ek chiliszósz

sütéshez olaj

A halat kisebb darabokra vágtam, enyhén megsóztam. A tojásokat szétválasztottam, a fehérjéből laza habot vertem. A tojások sárgáját kikevertem annyi kukoricaliszttel, hogy a palacsintatésztánál kicsit sűrűbb tésztát kapjak. Belereszeltem a gyömbért, végül beleforgattam a tojásfehérjék habját. Ebbe a masszába mártogattam a halszeletek, amjd bő olajban mindkét oldalán arany barnára sütöttem. A mártogatóshoz a mascarponét simára kevertem 2 ek chiliszósszal. Tálaláskor még a mascarpone tetejét megöntöztem a maradék chiliszósszal.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya