Zöldborsos kacsamell meleg medvehagymasalátán



Nem sok írni való van ezen a recepten. Amolyan klasszikus gyors ebéd-vacsora, két főre. Mi vasárnap készítettük, közben a maláj Forma-1-es futam igencsak esős eseményeit néztük, hallgattuk. Mire az eső miatt lefújták a futamot, mi is elkészültünk.

Hozzávalók:
2 tenyérnyi bőrös kacsamell
2 piros kalifornia paprika
1 zsenge cukkini
1 jó maréknyi friss medvehagyma
bő maréknyi zöld bors


A kacsamell bőrös oldalát beirdaltam, majd jó alaposan bedörzsöltem sóval és mozsárban durvára tört zöld borssal. Serpenyőben a bőrös felével kezdve hirtelen pirosra sütöttem, majd a megfordítva készre sütöttem, tányérra tettem. A kisült kacsazsírból egy keveset a serpenyőben hagytam majd a medvehagyma kivételével a zöldségeket roppanósra pároltam. Végül beledobtam a medvehagymát, mikor összefonnyadt egy picit, enyhén megsóztam. Már csak tálalni kellett!

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya