Hogy mit találtam?



Azt már nem tudom, hogy kerültem oda, de számomra a mai nap, mit mai nap, a hónap felfedezése a Mygazines csekélyke gyűjteménye. Hiszen ki ne akarna velem együtt mindenféle színes, pompás receptekkel teli magazinokat - mint a Gourmet, Bon Appetit stb. - lapozgatni e-book formátumban, online? Hogy a fotós, filmes, utazós, stb. magazinokról ne is beszéljek! Az oldalon - működési elve szerint - online lapozgathatok mindent, amit valaki más már feltöltött, sőt saját magazinba összegyűjthetem a számomra érdekes cikkeket, azonban nem másolhatom ki, nem menthetem le. Azért azt hiszem, ez így sem rossz. Hogy a site mennyire és meddig működik legálisan, nem tudom... de addig is szorgos látogatója leszek.

Hasonló alapanyagokból

8 megjegyzés:

mithrile írta...

Én még nem ismertem. Igazán köszi:)

Névtelen írta...

itt találtad: http://charmed.animehq.hu/blog/2008/08/01/mygazines-online-magazinok-ingyen/

Urban:Eve ugyanis egy hónappal ezelőtt közzétette már a blogján és a gasztroblog.hu-n, ha saját felfedezésként tálalod legalább várhattál volna egy kicsit, ez így elég gáz.

Névtelen írta...

kedves gulyás!
Ha ott találta volna, akkor is mi van? Miért lenne gáz? Tedd priváttá a blogod, ha akarod hogy más olvasson benne. Nekem is van sokszor hogy nem tudodm hova honnan jutottam.
Mint ahogy Urban:Eve oldalon sem jártam mostanáig és már én is odataláltam a Mygazines oldalára.
Viszont KÖSZI lilahangya, hogy eszembe juttatad:)

hja.. még valami, a gsztro.blog.hu oldal a gasztroblogok feed gyüjteménye, vagyis ugyanezt a posztot látod ott is.

Lilahangya írta...

Kedves Gulyas!
Elnezest Eve-tol elore is, nem ismerem a honlapjat, igy az emlitett postot sem olvastam sem nala, sem a gasztro.blog.hu-n, de igerem megnezem. Azt gondolom beismered Te is,hogy a vilaghalo eleg nagy ahhoz, hogy ugyanazt kismillio helyrol elindulva megtalaljuk. S ha mar pontositunk, visszakerestem: a www.Spiegel.de honlapjan talaltam es oda egy nemet bloggeren keresztul jutottam el, akihez viszont Maci oldalarol erkeztem. Ha a googleban rakeresel a mygazinesre magyarul sem csak Eve oldalat fogja kidobni. Egyebkent pedig azzal, hogy megosztom masokkal az oromom, merthogy errol volt szo, nem nyulok le senkitol semmit, nem sajat felfedezeskent irtam, hiszen mint kiderult, eleg regota letezik az oldal. En most talaltam meg, s latod volt/van olyan, aki meg nem ismeri! Aki hasznalja az internetet azt hiszem sajat felfedezesekrol igencsak ritkan beszelhet.

Unknown írta...

kár ezen nyűglődni gulyás: aki a világhálót használja, tudja, hogy ha nem is minden, de rengeteg út vezet Rómába ;) én is itt lettem csak figyelmes rá - köszi a tippet Lilahangya!

Fűszeres Eszter írta...

Atyám! :-D
Remélem senki nem főz húslevest mostanában, mert azt már az én nagyanyám is csinálta!

Livia írta...

Még csak most találtam ide, bocsánat. :)

gulyás,

Nem tudom, ki vagy, de nem kell védened a blogom "becsületét". Hála az égnek az Internet elég nagy, és sok ember böngészik rajta, természetes, hogy mindenki belefut ebbe-abba. Nem találtam fel a spanyolviaszt azzal, hogy linkeltem a MyGazines-t. (Ami egyébként sajnos azóta megszűnt.) Örülök, hogy más is örült neki, amíg létezett. :)

Via az Urban Eve blogról

Lilahangya írta...

Via, en is sajnalattal lattam...

Copyright @ 2007-2009 lilahangya