Töltött tök csirkemellel sütve



Nagyon szép zsenge kis tököket kapott TS múltkor a piacon. Olyan kis tölteni valókat. Csakhogy nem tudtam mivel (darálthúshoz nem volt kedvem, aztán el is használtam máshoz), így csak vártak és vártak. Egészen a következő hétvégéig, mikor is a piacról frissen érkezett finomságoknak kellett a hely. Ki is vettem hát őket, félbevágtam, kivájtam. Volt egy bő fél csészényi bulgur is, megfőztem hamar. Aztán a frissen jöttekből beleszeltem a bulgurba három szál újhagymát, no meg felkockáztam egy piros húsú kaliforniai paprikát és azt is beletettem. Belereszeltem még úgy 5 dekányi ementálit, sóztam, borsoztam és ezzel a keverékkel töltöttem meg a fél tököcskéket. Hogy ne érje szó a ház elejét egy ragadozásra erősen hajlamos apró személy részéről, egy-egy vékonyra szelt, sózott, chilivel meghintett csirkemellfilé darabbal fedtem be a tökökcskéket. Kaptak sütőben fél órát fólia alatt, aztán még húsz percet csak úgy szabadon. Szépek lettek, pirosak, no meg finomak.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya