Fehércsoki fagyi ribizlivel



A fehércsokiban nekem pont a csoki csokisága hiányzik. Nem igazán tudom értékelni a tömény édességét, hiányzik a földes kesernyésség belőle. Azért nem mondhatom azt, hogy nem szeretem kipróbálni ebben-abban, merthogy van a családunkban valaki, sőt úgy tűnik többen is, akiknek igencsak fogára való. Ugye nem árulok el nagy titkot, hogy TS-ről és Kicsicsajról van szó? Azt hiszem órákat vehettek Gombóc Artúrtól és egész jól haladnak a csokihódolat mélységes elsajátításában. TS-nek készítettem ezt a fagyit, de mondanom sem kell, akadt egy kis kotnyeles főkóstolóm is. Persze addig-addig kóstolgattuk, míg a tányérra került adagocska jól megolvadt. Ribizliszemeket kevertem a kész fagyiba, de mellé is csipegettünk bőven, igazán jót tett neki, szerintem :)!

Hozzávalók kb. 5 dl-hez:
250 ml tejszín
250 ml tej
2 tk keményítő
100 g fehércsoki
3 ek cukor
1 marék ribizli

A tejet és a tejszínt a cukorral forrásig melegítettem, majd beletördeltem a fehércsokit és teljes oldódásig kevergettem. A keményítőt pici meleg keverékben feloldottam, majd hozzákevertem. Jó hidegre hűtöttem, aztán irány a fagyigép.

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

Sütis néne írta...

én is nemrég csináltam fehér csoki fagyit, de számomra nem volt nagy durranás . majdnem mint a sima tejszínes fagylalt...persze azért elfogyott! :-)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya