Baconos karfiol




Nem volt kedvem a karfiolt kirántani (általában nincs...) és most, bár eleinte jó ötletnek tűnt, morzsáshoz sem volt igazán hangulatom, viszont kellett valami gyorsan, nagyon gyorsan. Lett. Finom lett, el is fogyott... nagyon gyorsan.

Hozzávalók:
1 nagy fej karfiol
200 g szeletelt bacon
1 pohár tejföl
100 g mozarella vagy scramorza
1 tk chilipehely
pár ágacska kakukkfű
50 g vaj


A karfiolfejet sós vízben megfőzöm, lecsöpögtetem, majd nagyobb rózsákra szedem. Egy tűzálló tálat alaposan kivajazok, belerakom a karfiolrózsákat, közé bacon szeleteket és kakukkfüvet dugdosok. A tetejére tejfölt teszek, megszórom chilipehellyel és mozarella szeletekkel befedem. Még pár darabka vajat teszek a tetejére, végül jó forró sütőben 15 perc alatt pirosra sütöm.

Hasonló alapanyagokból

3 megjegyzés:

Sajtkukac írta...

Hú, ez nekem való!! Pont lapul egy karfiol a hűtőmben.... Bár mostanában leginkább nyersen szeretem :-)De ez tetszik.
Niki

Sajtkukac írta...

El is készült, kis változtatásokkal. Kevés lilahangya, akarom mondani lilahagyma is került közé, a tetejére pedig érett gouda és Cserpes féle trappista ment. Két napig ettem, isteni volt! Köszi
N

Lilahangya írta...

Hogy a hangya nekem mér' nem jutott eszembe? Azért így feltuningolva király lehet, na majd legközelebb!

Copyright @ 2007-2009 lilahangya