Az utolsó...




Az utolsó a mák- citrom- meggy triumvirátusból egy túrós tészta változat, amolyan édes lasagna szerűen, egyszemélyes adagokban készítve. Az igazi különlegessége az, hogy a túrót dulce de leche édesíti és tolja el egy picit a karamelles ízvilágba. A meggynek így igazán csak garnírung szerep jutott, de mint olyan igazán pompásan ellensúlyozza a meglehetősen édes desszertet.

Hozzávalók:
1 adag mákpettes tészta
250 g krémes túró
3-4 ek dulce de leche (nálam cukrozott sűrített tej két órán át főzve)
tetejére pár szem vaníliával felfőzött meggy

A kinyújtott tésztából kis szulféformák méretének megfelelő körlapokat vágtam, szufléformánként 5 kört. A túrót összekevertem a tejkaramellel. A formákat kivajaztam, majd a tésztalapokat a túrókrémmel felváltva rétegeztem. 170 C-on 30 percig sütöttem. Vaníliás meggyel tálaltam.

Hasonló alapanyagokból

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szép! És nagyon tetszenek a hozzávalók is. És milyen egyszerű is. Nagyon tetszik! ;)

Lilahangya írta...

Beatbull :)

Rossamela írta...

Egyszerűségében zseniális. És gyönyörű is!

Lilahangya írta...

Koszi Rossamela!... ja es finom is volt raadasul :)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya