Marcipános pite körtével, ringlóval




Egyszerű kevert süti, a bele reszelt marcipántól és a gyümölcsöktől lesz igazán karakteres és szép is. A gyümölcsök az aktuális gyümölcskínálatnak megfelelően változhatnak, én most körtével és ringlóval sütöttem. A receptet anyukám egyik Kiskegyed Konyhája újságában találtam, az adagot megfeleztem és kicsit a kamraszekrény tartalma szerint alakítottam.

Hozzávalók:
250 g liszt
50 g marcipán massza
125 g vaj
50 g cukor
1 tk vaníliakivonat
3 kisebb tojás
1 tk sütőpor
80 ml tej
1 vilmoskörte
2 szem ringló
1 csipet só
fél citrom leve
pár szem mandula
margarin

Egy 25 centi x 30 centis sütőtálat kikenek margarinnal. A puha vajat a cukrokkal fehéredésig habosra keverem, majd egyenként hozzáadom a három tojást. Belereszelem a marcipánt. A lisztet elkeverem a sütőporral és a sóval és marcipános masszához adagolom. Tejjel lazítom. A kész masszát a sütőtálba öntöm, egyenletesen elsimítom. A körtét meghámozom, felezem, kiszedem a magházat, majd bevagdosom, vagy legyező alakban bevágom. Ringlót is felezem, magozom, bevagdosom. A gyümölcsöket a tésztába nyomkodom és meglocsolom pici citromlével. Pár szem mandulával díszítem. 200 C-on 25 percig sütöm.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya