Käsespätzle mozarellával, rukolával




Ismét Spätzle, de most hagyma nélkül, meg egyáltalán kicsit olyan napsütés után vágyakozósan. A tésztába jó sok reszelt fokhagyma került, rá pedig kevés tejszínnel összeturmixolt mozzarella, többek közt. Gyorsan elkészül és még gyorsabban el is fogy.

Hozzávalók:
400 g liszt
4 tojás
tej

3 kisebb gerezd fokhagyma
2 nagy gombóc mozzarella
4 ek tejszín
10 dkg bacon
3 maréknyi rukola
1 kisebb bögrényi szeletelt fekete olajbogyó
bors

A lisztből a tojásokkal, pici sóval és a tejjel laza nokedlitésztát készítettem, majd belereszeltem 3 gerezd fokhagymát. Lobogó vízbe szaggattam, mikor feljött a felszínre leszűrtem és egy tűzálló tálba szedtem. 2 gombóc mozzarellát darabokra tépkedtem és kevés tejszínnel együtt simára turmixoltam. A rukolát finomra metéltem és összekevertem a mozzarellával. A bacont vékony csíkokra vágtam, az olajbogyót felszeleteltem. A kész nokedlit összekeverem a rukolás sajttal, majd a bacont és az olajbogyót keverem bele. Végül borsot őrlök rá és forró sütőben pirosra sütöm.

Egy éve készült:
Kapros, cukkinis, csirkés palacsinta

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya