Húsos táska spenót pestoval



A múltkorijában készült diós, spenótos pesto utolsó, kb. két deciliternyi adagját használtam el. Remélem hamarosan friss spenótból újra elkészíthetem, nekem-nekünk ugyanis nagyon bejött! Ezúttal darált husit sütöttem meg vele és töltöttem feta sajt kíséretében leveles tésztába. A végeredmény, meglepő módon picit májra emlékeztető íz lett, szerintem leginkább a pestoban levő diónak köszönhetően.

Hozzávalók:
1 csomag készre nyújtott levelestészta
400 g darált pulykacomb
200 ml spenót pesto
50 g fetasajt
1 tojás
lenmag vagy fekete szezámmag


A kész tésztalapot 6 részre vágom, majd még sodrófával picit tovább nyújtom, nekem 6 db 20 cm x 20 cm-s lapom lett végül. A pulykacombot zsiradék nélkül hirtelen megpirítom, majd hozzáöntöm a spenót pestot és a húst ezzel együtt sütöm készre, végül megsózom (túl sok só nem kell, hiszen a feta elég sós, no meg a pesto ízei domináljanak inkább). Picit hülni hagyom, majd elosztom a tésztákon úgy, hogy azokat majd félbe tudjam hajtani. A fetasajtot rámorzsolom a húsos ragura, tojással megkenem a tészta legszélét, majd mint egy tarisznyát ráhajtom a tészta másik felét. Jól összenyomkodom, hogy lehetőleg ne follyon ki, majd lekenem tojással és megszórom lenmaggal. Forró sütőben (200 C, alsó-felső fokozat) 20-25 perc alatt pirosra sütöm. Hat adag lesz belőle. Ugye gyors vacsinak is elmegy?

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya