Spenóttal, fetával töltött gomba palacsintabatyuban



Még a múlt hét vége felé vettem egy jó kilónyi tölteni való gombát. Felét megettük még aznap baconnel, fenyőmaggal, újhagymával, ricottával töltve, a másik fele már nagyon várt a sorára. Viszont Kicsicsajnak palacsintát ígértem tegnap, ami nála szigorúan kakaós, na jó meg újabban néha túrós. Készítettem hát egy semleges ízű palacsintatésztát, ezúttal graham lisztből, amiből lenyúltam öt darabot a gombáshoz, párat feltekertem neki és még egy finom édes verzió is készült.

Hozzávalók:
5 szép nagy csiperkegomba
kb. 300 g friss spenót
2 gerezd fokhagyma
só, bors
vaj
néhány ek krémes feta
5 db palacsinta
5 db paprikakarika (nálam zöld, erős)
olivaolaj

Kiszedem a gombák tönkjeit, majd megsózom, borsozom és egy picit elősütöm egy teflonserpenyőben. A spenótot ezután egy evőkanálnyi vajon két gerezd szeletelt fokhagymával megfonnyasztom, picit sózom. Minden palacsinta közepére teszek egy-egy gombafejet, bele spenótot, a tetejére pedig krémes fetát. Batyura formázom és a batyuk nyakát egy-egy paprika karikával rögzítem. Meglocsolom pici olivaolajjal és forró sütőben kb. 15 perc alatt ropogósra sütöm.

Egy éve készült:
Áfonyás fánk karamellizált naranccsal

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya