Kapros, cukkinis csirkemell palacsintában



Kicsicsaj eléggé szereti a palacsintát, s ennek hangot is ad, hetente minimum egyszer. Számára viszont a palacsinta összenőtt a kakaóval, így holmi hússal töltött sós palacsinta "nemmom, anya, nemmom". Én viszont kaprosat álmodtam, cukkinivel, csirkemellel, kevés póréhagymával. De hogy ne törjön ki az égi-földi háború készült egy kevés banános, csokis palacsinta. A palacsinta különlegessége annyi, hogy az élesztős tésztába ezúttal 2 dl kaukázusi kefír került bele 2 dl tej helyett. Inkább a tészta állagában éreztem, hogy más lett, mint az ízében.

Hozzávalók 8 palacsintához:
1 csirkemell filé
1 kisebb cukkini
1/3 szál póréhagyma
100g csemegekukorica
1 púpozott ek kapor
1 dl tejszín

olivaolaj
100 g füstölt mozarella

A csirkemell filét hosszú, vékony csíkokra vágtam, kevés olivaolajon megpirítottam. A cukkinit és a pórét ugyancsak vékony csíkokra szeltem, majd rádobtam a csirkére. Pár perc sütés után hozzáadtam a kukoricát, sóztam, majd nyakonöntöttem a tejszínnel. Végül jócskán megszórtam kaporral. A kész, még forró ragut a palacsintákba töltöttem, amennyire csak engedte szorosan feltekertem és egy kivajazott tűzálló tálba sorjáztam őket. Tetejére szórtam némi füstölt sajtot és irány a forró sütő. Sajtpirulásig sütöttem.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya