Mazsolás, chilis pulykacomb tésztával, pirított zöldségekkel, avagy maradékfelhasználás kismama módra



Tegnap a gyerkőcnap miatt, no meg a monte carloi Forma1-es futam miatt kicsit megcsúszott az ebédünk, amolyan estebéd lett belőle. Pulykacombot sütöttünk, felsőcombot, egyben. Süldögélt is három órácskát. Mivel előtte nem pácoltam be valami karakteresebb fűszerezésre tettem a voksom, de semmiképp nem szerettem volna túlfűszerezni. így a választás sóra, chilire, pár gerezd fokhagymára és egy maréknyi mazsolára esett némi Furmint társaságában. Az utolsó húsz percre kapott még egy kis frissen facsart narancslevet, ettől a bőre szép pirosra sült és a hozzáadott íz sem volt utolsó. A husi fele el is fogyott a TS által készített kukoricás rizzsel egyetemben. A másik feléből pedig a mai ebédünk lett. TS a munkahelyén ette a tegnapi változatban, remélem ma is jó étvággyal, én viszont felturbóztam egy kicsit, merthogy igen nagy zöldségehetnékem lett. Pirítottam-pároltam hát egy adag zsenge borsót, egy felkarikázott friss sárgarépa és pár szem csiperke gomba, kevés rozmaring és reszeletnyi limehéj társaságában, no meg kifőztem mellé egy adag szélesmetéltet és már csak tálalni kellett. A tésztát összekevertem a felaprított mazsolás pulykahusival, tetejére jött a finom, édeskésre pirult zöldség, hmmm, jól esett! Vagy lehet, hogy ez így túl agyament, kismamás kaja lett?

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya