Fagyi... most? Igen!




Azt hiszem két éve pont ugyanígy jártam. Készítettem egy zseniális fagyit (áfonyás sajtosat) és annyira vacak volt az idő. Most épp úgy adódott, hogy amikor készítettem ragyogó napsütés volt, aztán amikor fotózni szerettem volna csúnya esőfelhők füle lógott mindenfelé. De azért igen, ez egy tuti klassz fagyi!

Meyer citromos, mákos tejfölfagyi eperrel

Hozzávalók:
1 meyer citrom
450 g tejföl
1 ek darált mák
méz
1 bögrényi darabolt eper

A tejfölt a mézzel és reszelt citromhéjjal összekeverem, pici citromlével ízesítem. Belekeverek egy csapott kanálnyi mákot, végül beleszórom a darabolt epret. Kicsiknek pálcikás fagyiként, nagyoknak tálkákban fagyasztva... isteni! Ma fogyott el az utolsó adag... káááár! :)

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

Kata írta...

Én látatlanban hiszek neked fagyi ügyben; fel is tettem a várólistámra:)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya