Máj kelbimbóval, karamellizált almával levelestészta burokban



Egyszer már készült a kelbimbó-alma-máj trióból finom vacsoránk, s ha egyszer valami bejön miért ne próbálkozhatnánk tovább? Most kicsit csavarintottam az egészen, levelestésztába töltöttem a finomságokat.

Hozzávalók:
30 dkg csirkemáj
pár szál friss kakukkfű
30 dkg kelbimbó
1 csipetnyi szódabikarbóna
2 nagy alma
1 ek vaj
1 tk nádcukor
kb. 100 g camembert sajt
1 csomag készre nyújtott levelestészta
1 tojás
só, bors

A májat rózsaszínre sütöttem, némi kakukkfűvel együtt. A kelbimbót pár percre egy csipetnyi szódabikarbónát tartalmazó lobogó vízbe dobtam, majd leszűrtem, hideg vízzel leöblítettem. Két savanykás almát nyolcadoltam, egy kanál vajon egy teáskanálnyi nádcukorral karamellizáltam. A készrenyújtott levelestészta felével kibéleltem egy sütőtálat, úgy, hogy egy kis pereme is legyen. Elosztottam a májat, majd a kelbimbót, végül az almát. Picit sóztam, boroztam, majd pár szelet camembert sajtot tettem rá. A végén rátettem a levelestészta másik felét, körbe lenyomkodtam, egy kis ablakot nyitottam rá, lekentem tojással és 190 C-on 40 percig sütöttem. Pillanatok alatt elfogyott. Talán egy kis szerecsendió hiányzott, de így is nagyon finom lett.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya