Olivabogyós, parmezános csigák



Kis beszélgetéshez való sós apróságot szerettem volna sütni ma délelőtt, mivel csak leveles tészta volt itthon, hát abból. Viszont már eléggé uncsi a sós masni, sajtos rúd, csavart sajtos, sajtos batyu stb stb... De akkor csak megjelent Maci rózsakertje, valami álom gyönyörűséggel (de kár, hogy nem volt itthon semmi vékonyan szeletelhető gyümölcs, mert iziben kipróbáltam volna) és eszembe jutott a teljesen kézenfekvő megoldás, csiga legyen...
Csiga, de milyen? Parmezán, kevés snidling és karikára vágott olajbogyó. Azt hiszem ennyi elég is.Az előre kinyújtott leveles tésztát megkentem tojással, megszórtam parmezánnal és metélőhagymával. Egy kis doboz paprikával töltött zöld olajbogyót vékony szeletekre vágtam, ezt is a tésztára szórtam. Feltekertem, kb. 2 cm-s darabokra vágtam, csinosan elrendezgettem, tojással megkentem a tetejüket. Előmelegített sütőben, 180 C-on kb. 20 percet sültek. Igazán remek csemege lett.

Hasonló alapanyagokból

0 megjegyzés:

Copyright @ 2007-2009 lilahangya