Korianderes babsaláta




Ez a köret szinte bármilyen hús, grillétel nagyon jó kísérője lehet. Ha ütné a hús íze és a koriander íze egymást nyugodtan mehet mellé más fűszer - kakukkfű, rozmaring, bármi. Mivel konzerv babból készült nagyon pikk-pakk megvan, amolyan párperces jollyjoker.

Hozzávalók:
400 g nagyszemű fehér bab konzerv
1 szál póréhagyma
3 gerezd fokhagyma
1 kisebb csokor koriander
olivaolaj
só, fehérbors

A babot lecsepegtetem, leöblítem. A pórét felkarikázom, majd kevés olajon üvegesre párolom. Belezúzok három gerezd fokhagymát. Belekeverem a babot, sózom, borsozom és bőven meghintem korianderrel. Átkeverem, majd pár órára hűtőbe teszem. Tálaláskor mehet rá még egy kevés olivaolaj, no meg ha maradt (volna) némi koriander.

Hasonló alapanyagokból

1 megjegyzés:

Szkladányi Juca írta...

én megcsináltam vacsira és melegen ettük, nagyon finom lett :)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya