Szederfagyi háromszor




Az emlegetett szederláz három fagyija nem különbözik igazán sokban egymástól. Vagy mégis? Merthogy lett egy sörbet, lett egy joghurtfagyi és lett egy mascarponés krémfagyi. Mindháromba kevés lime lé és héj került és egy kevés barnacukor. Elkészítésükben nincs semmi különös, csak pürésítem a gyümölcsöt (akit zavarnak a magocskák paszírozza át egy szűrőn) , majd ízesítem a zöldcitrommal és cukorral. No meg ahova kell beleturmixolom a mascarponét, illetve joghurtot. Én most mind a hármat fagyigépben fagyasztottam.
És hogy lettek ezek a csinos kis hasábok? Jégkockatartó segítségével! Érdemes kipróbálni mindhármat, akár egyszerre! :) Nekem a sörbet a kedvencem...

Hozzávalók kb. 700-1000 ml fagyihoz:
Mascarponés szeder krémfagyi
250 g mascarpone
500 g szeder
fél lime leve
1 lime héja
4-5 ek barnacukor

Joghurtos szederfagyi
500 g szeder
500 g lecsöpögtetett natúr joghurt
1 tk vaníliakivonat
4-5 ek barnacukor
fél lime héja

Szedersörbet
500 g szeder
5 ek barnacukor
1 lime leve és héja

Hasonló alapanyagokból

2 megjegyzés:

nana írta...

nagyon egy rugóra jár az agyunk :) az én joghurtos szederfagyim délelőtt óta a fagyasztóban pihen, és holnap le is fotózom :)

duende írta...

Nagyon jópofa így! :)

Copyright @ 2007-2009 lilahangya